פרוטוקול ועדת ביקורת 1.6.21
אסמכתא: | 2/21 |
תאריך: | 01/06/2021 |
נוכחים : | אמנון טלר, יואל סליגסון, אייל אביעוז |
תאריך פרסום: | 07/06/2021 12:52 |
עדכון אחרון: | 07/06/2021 12:52 |
תוכן:
חברי ועדה נוכחים בפגישה: אמנון טלר, יואל סליגסון, אייל אביעוז
סדר יום:
- בחירת תת נושאים לביקורת תחת נושא התקציב והנהלת חשבונות מנוף
- חלוקת עבודה
סעיף 1: בחירת תת נושאים לביקורת תחת נושא התקציב והנהלת חשבונות מנוף
ועדת ביקורת תתחיל לעבוד בצורת אבני דרך, כאשר הכוונה כל תקופת זמן לבחור תת נושאים החל מהבסיס ועד לנושאים מעמיקים יותר ובכך לייצר תכנית עבודה סדורה. ועדת ביקורת תתחיל עם איתור ובדיקת כל החשבונות/קרנות הקיימים למנוף, בדיקת עבודה מול תקנון ונהלים מבחינת אישורי תקציב על ידי כל הגורמים, ובדיקת תכנון מול ביצוע של תקציב 2020.
הועדה נעזרת במדריך לועדות ביקורת של מועצה אזורית משגב משנת 2018.
סעיף 2: חלוקת עבודה
אמנון טלר – תכנון מול ביצוע תקציב 2020.
יואל סליגסון – אישורי תקציב על ידי מנוף ,מועצה וגורמים רלוונטיים.
אייל אביעוז – איתור ובדיקה של כלל חשבונות וקרנות מנוף.